2e reis is in aantocht :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jolien Beumer - WaarBenJij.nu 2e reis is in aantocht :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jolien Beumer - WaarBenJij.nu

2e reis is in aantocht :)

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

16 Januari 2015 | Nederland, Amsterdam

Jaaaaa het is zover, mijn 2e reis begint morgen!

Morgen 7.40 stap ik op het vliegtuig met collegaatje/vriendinnetje Frederique a.k.a. Freddie naar Zuid Amerika. Wij zullen onze reis beginnen in Lima Peru en zullen langzaam afdalen naar Bolivia en zullen eindigen in Santiago Chili, waarna wij terug zullen vliegen naar Amsterdam. Dit is echter pas over ruim 9 weken, 26 maart zullen wij ons weer in ons thuis landje bevinden, met hopelijk de lente, die dan officieel al begonnen is, maarja je weet het natuurlijk nooit in Nederland.

Nou ik zal af en toe proberen mijn blog bij te houden zodat jullie ook kunnen genieten van mijn avonturen, maarja vorige keer was ik daar ook niet heel goed in, dus kan jullie niets garanderen.
Hopelijk overleven jullie de winter en ik zal mijn best om daar te overleven en niet te bruin terug te komen.

Dikke kus en veel liefs!

  • 17 Januari 2015 - 00:16

    Lajla:

    jeej jo:), super leuk! Ben benieuwd naar de verhalen en foto's!! Heel veel plezier! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 103239

Voorgaande reizen:

05 December 2016 - 31 Maart 2017

Voor de 3e keer genieten van verre landen!

17 Januari 2015 - 26 Maart 2015

Ola ZuidAmerika

08 Januari 2013 - 14 Mei 2013

Zuidoost-Azie Here I Come!

Landen bezocht: