De reis begint - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jolien Beumer - WaarBenJij.nu De reis begint - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Jolien Beumer - WaarBenJij.nu

De reis begint

Door: Jolien

Blijf op de hoogte en volg Jolien

07 Januari 2013 | Nederland, Amsterdam

Jaja, morgen is het zover, morgen zullen Sietske en ik in het vliegtuig stappen naar Bangkok.
Daar zullen wij een paar dagen vertoeven, waarna wij verder zullen trekken naar het noorden van Thailand, om vervolgens naar Laos te gaan.
Na 6 weken zal Sietske mij, jammer genoeg verlaten en zal ik doortrekken naar Cambodja. Vervolgens zal ik verder trekken naar Zuid Thailand en Maleisië gaan en de idyllische stranden mee pakken ;) Daarna zal ik Vietnam gaan bewonderen en misschien dat ik Myanmar ook nog wel even mee pak. Ik heb tenslotte 4,5 maanden, 18 weken de tijd!

Om nog een beetje in contact met jullie te blijven, heb ik dit blog aangemaakt. Ik zal proberen jullie niet te jaloers te maken met alle mooie geweldige plekjes die ik ga bewonderen.

Het ga jullie allemaal goed en ik zeg: tot ziens, tabee, auf wiedersehen, au revoir, laterszzzz!

  • 07 Januari 2013 - 20:21

    Malou:

    Heel veel plezier!!! Ben benieuwd naar al je verhalen! X

  • 07 Januari 2013 - 21:26

    Marco:

    Kom maar op. Ik ga je volgen. Heel veel plezier en geniet!

  • 08 Januari 2013 - 10:56

    Aliejenne:

    Jolien, heel veel reisplezier!!!Geniet ervan!!!

  • 08 Januari 2013 - 12:38

    Lajla:

    ik ben zo benieuwd hoe jullie het daar hebben! tip: blijf niet te lang in bangkok, zon fijne stad is t namelijk niet:p en de rest van thailand is veeeeeel mooier schoner avontuurlijker en relaxter;) kuskus

  • 08 Januari 2013 - 13:43

    Lisa:

    Lieve Jolien!

    Ik heb je niet meer kunnen bellen (door drukte, stress enz) maar ik ben blij je gisteren nog wel even op whatsapp gesproken te hebben! Je zit als het goed is nu in het vliegtuig en ik hoop dat het een fijne reis was en je goed aan komt!

    Ik heb t al 300 x gezegd, maar geniet van je reis, van elk moment en ik hoop dat je alles doet wat je maar wil doen! Ik spreek je snel! :)

    xxx

  • 14 Januari 2013 - 13:35

    Eyke:

    Hi Jolien,

    Hoe gaat het? Heel veel plezier he, geniet ervan! Is (over het algemeen dan) een once in a lifetime-ding, dus ENJOY!!!

    liefs Eyke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolien

Actief sinds 02 Jan. 2013
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 103297

Voorgaande reizen:

05 December 2016 - 31 Maart 2017

Voor de 3e keer genieten van verre landen!

17 Januari 2015 - 26 Maart 2015

Ola ZuidAmerika

08 Januari 2013 - 14 Mei 2013

Zuidoost-Azie Here I Come!

Landen bezocht: